نفت و گاز و پتروشیمی

12مجموع 25 محصول
پرشر BD SENSORS

پرشر BD SENSORS

مقاوم ترین پرشر BD SENSORS، با دقت بسیار بالا و قیمتی بسیار مطلوب را از فروشگاه ما بخواهید.
چسب یا رنگ پرایمر آلتن

چسب یا رنگ پرایمر آلتن

چسب یا رنگ پرایمر آلتن در جنس ها، اندازه ها و قیمت های متفاوتی به فروش می رسد، برای خرید با کیفیت ترین آن ها، به وب سایت ما نگاهی بیاندازید.
پرشر FOXBORO

پرشر FOXBORO

اگر به دنبال بهترین فروشنده ی پرشر FOXBORO با ارائه مناسب ترین قیمت ها در ایران هستید، به مجموعه ی ما سری بزنید.
پرشر TRAFAG

پرشر TRAFAG

اگر به دنبال پرشر فشاری دقیق و منظم هستید تا فعالیت هایتان به بهترین شکل صورت بگیرد، از پرشر TRAFAG مجموعه ی ما دیدن کنید و خریدتان را انجام دهید.
پرشر YOKOGAWA

پرشر YOKOGAWA

اگر به دنبال دقیق و کاربردی ترین ترانسمیتر یوکوگاوا هستید؛ اما مراکز اصلی و معتبر پرشر YOKOGAWA را برای خرید نمی شناسید، با ما همراه شوید.
پرشر SIEMENS

پرشر SIEMENS

اگر پرشر SIEMENS یکی از واجبات کار شما می باشد و به دنبال مناسب ترین قیمت های این پرشر هستید با ما تماس بگیرید.
پرشر IFM

پرشر IFM

پرشر IFM یکی از دقیق ترین و حساس ترین پرشر های اختلاف فشار بوده که علاوه بر ویژگی های خاص IFM، قیمتی مناسب را نیز به همراه دارد.
پرشر ROSEMOUNT

پرشر ROSEMOUNT

ما یکی از عرضه کنندگان مستقیم پرشر های رزمونت در ایران هستیم و شما عزیزان می توانید خرید پرشر ROSEMOUNT را با قیمتی عالی از ما انجام دهید.
پرشر ENDRESS+HAUSER

پرشر ENDRESS+HAUSER

پرشر ENDRESS+HAUSER یک دستگاه اندازه گیری فشار است که در کشور سوئیس ساخته شده و توسط مجموعه ی دلتا فرجی در ایران به فروش می رسد.
پرشر ABB

پرشر ABB

خرید پرشر ABB در دامنه فشار های مختلف و جنس های متفاوت را از مجموعه ی ما می توانید انجام دهید.
flow transmiter ABB

flow transmiter ABB

مجموعه ی دلتا فرجی تامین کننده ی مستقیم flow transmiter ABB و دیگر تجهیزات صنعتی می باشد، برای خریداری و آشناییت بیشتر با دیگر فلومتر ها، با ما همراه شوید.
flow transmiter ENDRESS+HAUSER

flow transmiter ENDRESS+HAUSER

اگر می خواهید اطلاعات دقیق فلو ترانسمیتر اندرس هاوزر را به دست آورید و یا خرید فلوترانسمیتر flow transmiter ENDRESS+HAUSER را به آسان ترین شکل ممکن انجام دهید، کلیک کنید.
flow stwich IFM

flow stwich IFM

شرکت مهندسی دلتا فرجی با به عرضه رساندن flow stwich IFM و دیگر دستگاه های فلومتر، شما را به خریدی معتبر با قیمت مناسب دعوت کرده است.
flow transmiter SIEMENS

flow transmiter SIEMENS

مجموعه ی ما در راستای تنوع سازی محصولات خود، تمامی فلومتر های روز دنیا از جمله: flow transmiter SIEMENS را با قیمتی مناسب موجود کرده است، برای خرید، تماس بگیرید.
flow transmiter YOKOGAWA

flow transmiter YOKOGAWA

flow transmiter YOKOGAWA با قیمتی بسیار مناسب در مجموعه ی ما به فروش می رسد، برای دیدن انواع مختلف فلومتر و خرید آن ها در لحظه، به ما مراجعه کنید.
flow transmiter FOXBORO

flow transmiter FOXBORO

مجموعه ی دلتا فرجی از برترین فروشندگان flow transmiter FOXBORO اصل آمریکا، در ایران می باشد، برای خرید فلو ترانسمیتر فاکس بورو با قیمتی مناسب با ما تماس بگیرید.
flowmeter DWYER

flowmeter DWYER

کشاورزان و صنعت گران عزیز، flowmeter DWYER آمریکایی اصل و دیگر فلومتر ها را از مجموعه ی ما به مناسب ترین قیمت ها خریداری کنید.
flowmeter PARKER

flowmeter PARKER

در این مقاله به شما درباره ی چگونگی خرید اصلی ترین flowmeter PARKER و دیگر فلومتر های روز دنیا را با قیمتی مناسب، توضیحاتی می دهیم.
Transmitter level VEGA

Transmitter level VEGA

برای خرید قوی ترین دستگاه سنجش مایعات Transmitter level VEGA به سایت ما مراجعه نمایید و خریدی بدون دغدغه را با ما تجربه کنید.
Transmitter level ENDRESS+HAUSER

Transmitter level ENDRESS+HAUSER

برای اندازه گیری مخازن مایعات و جامدات مختلف، می توانید Transmitter level ENDRESS+HAUSER را خریداری کنید، برای دریافت اطلاعات تکمیلی و قیمت لول ترانسمیتر اندرس هاوزر کلیک کنید.
12مجموع 25 محصول

اگر می خواهید با یکی از پر استفاده ترین صنایع دنیا آشنا شوید؛ با ما همراه باشید. صنعت پتروشیمی در دنیای پیشرفته ی امروزی، کاربرد بسیاری دارد. روش های مختلفی برای استفاده از این صنایع رواج دارد که هر کس با توجه به نیازی که به صنعت پتروشیمی دارد، از این مواد استفاده ی لازم را می برد. اگر بخواهیم به تاریخچه ی صنعت نفت و گاز و پتروشیمی مروری داشته باشیم، جالب است بدانید که: صنعت نفت و گاز و پتروشیمی ابتدا در کشور آمریکا به وجود آمد و در حال حاضر بیشتر از 90 کارخانه در این کشور با این صنایع، تولیدات خود را انجام می دهند. در گذشته های دور که روش های مدرن برای انتقال مواد نفتی و گازی وجود نداشت، افراد از روش های مشقت باری برای جا به جایی این مواد و استخراج آن ها از سطح زمین استفاده می کردند. برای مثال: افراد برای استفاده از نفت، چاه های عمیقی را در سطح مراکزی که استخراجات نفتی از آن صورت می گرفت، ایجاد می کردند و با استفاده از وسایل معمول و دستی اقدام به حمل و نقل نفت می کردند که این کار وقت زیادی را از افراد می گرفت و بازدهی مطلوب را نیز نداشت. متخصصین صنایع پتروشیمی، با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از تجربیات دیرینه ی مصرف کنندگان، باعث ایجاد راه های آسان استفاده از صنایع نفت و گاز و پتروشیمی شدند و شغل های جدیدی که مربوط به این صنایع می باشد را تولید کردند.

کشور عزیزمان ایران با توجه به قرار گیری موقعیت مکانی در منطقه ای نفت خیز، به یکی از اولین تولید کنندگان نفت و گاز در کشور های مختلف خاورمیانه تبدیل شده است. به طوری که در سال 2001، ایران رده چهارم تولید کنندگان نفت خام جهان بود. بشکه های نفتی که سالانه از کشور ایران به کشور های دیگر صادر می شود، باعث به رونق انداختن درآمد سالیانه ی کشور شده است. صنعت نفت و گاز و پتروشیمی یک صنعت بسیار پیچیده می باشد که کارایی بسیاری را نیز متحمل می شود. دایره ی استفاده از صنعت نفت و گاز و پتروشیمی بسیار زیاد است و شما شغل های بسیاری را در دنیای امروز مشاهده می کنید که با استفاده از این مواد، راه اندازی شده است.

موارد بسیار زیادی باعث شد تا افراد بخواهند تکنولوژی ساخت و استفاده از صنایع نفت و گاز و پتروشیمی را تغییر دهند و روز به روز، به بهتر شدن آن ها کمک کنند. یکی از دلایل آن ها، خطراتی بود که جان و مال انسان ها را با استفاده از صنعت نفت و گاز و پتروشیمی به خطر می انداخت؛ ضرر های جانی و مالی که افراد هرگز به جبران آن، قادر نبودند. از دیگر دلایل اجبار به پیشرفته شدن صنایع پتروشیمی، هزینه هایی بود که بابت نیرو های مختلف پرداخت می شد، برای مثال: گاهی اوقات برای این که یک دستگاه کوچک صنایع پتروشیمی فعالیت داشته باشد، مجبور بودند تا فردی را استخدام کنند و حقوق بسیار زیادی را بابت کار کمی که انجام می داد، پرداخت کنند و این اصلا برای کارخانه ها و کسانی که از این صنایع بهره وری داشتند، به صرفه نبود. از مهم ترین دلایلی که افراد تصمیم جدی برای پیشرفت کارکرد صنایع پتروشیمی گرفتند، زمان زیادی بود که برای انجام کار های مربوط به صنایع پتروشیمی از افراد گرفته می شد. مهندسین صنایع پتروشیمی با در نظر گیری موارد گفته شده و دیگر موارد، تمامی تلاش خود را جهت به روز رسانی دستگاه ها و ابزار آلات مربوط به صنایع پتروشیمی کردند تا کارکرد بهتر و بیشتری را از این صنعت داشته باشند.

یکی از تجهیزاتی که با استفاده از صنعت پتروشیمی تولید و به دست مصرف کنندگان رسیده است، نوار و چسب یا رنگ پرایمر می باشد. تولید و عرضه ی نوار و رنگ یا چسب پرایمر، لطف بسیار بزرگی بود که مهندسین پتروشیمی در حق مصرف کنندگان این صنعت کردند. شما عزیزان با استفاده از نوار و چسب یا رنگ پرایمر می تواند در جلوگیری از اتلاف انرژی و سوخت، قدم بزرگی بردارید. طیف استفاده از نوار و رنگ یا چسب پرایمر تنها مختص پیمان کاران و تأسیساتی های عزیز نیست و مردمان عادی نیز می توانند از نوار و چسب یا رنگ پرایمر، استفاده ی لازم را ببرند. در نظر داشته باشید؛ هزینه ای که شما عزیزان بابت خرید نوار و چسب یا رنگ پرایمر می کنید، نه تنها هزینه ی اضافی نیست بلکه شما را از پرداخت هزینه های گزاف خطرات احتمالی، مصون نگه می دارد. با استفاده از نوار و چسب یا رنگ پرایمر، دیگر نگران صدمه رسیدن به لوله های نفت و گاز منطقه ی استفاده ی خود، نخواهید بود. سعی داشته باشید تا مرغوب ترین نوار و چسب یا رنگ پرایمر را خریداری کنید تا که از خرید مجدد نوار و چسب یا رنگ پرایمر و پرداخت هزینه ی آن ها، جلوگیری کنید.

تولید و به کارگیری قطعات زیادی مانند: پرشر فشار های مختلف و لول سوئیچ های متعدد در اندازه ها و کارایی های متفاوت، باعث پیشرفت صنعت پتروشیمی شده است. هر کدام از این وسایل کارایی خاصی را در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ایفا می کنند که با مراجعه به پایین صفحه می تواند، کار کرد هر کدام از برند های مختلف پرشر فشار، لول سوئیچ و ترانسمیتر ها را بررسی نمایید.

ایران یکی از کشور هایی می باشد که در زمینه ی صنایع پتروشیمی فعالیت چشم گیری دارد، تولیدات و توسعه ی صنایع پتروشیمی در ایران بسیار زیاد است و شما در اکثر شغل ها، شاهد حضور یکی از زیر مجموعه های پتروشیمی هستید. شما می توانید پیشرفت صنایع پتروشیمی و نفت و گاز را در مناطق: میدان گازی پارس جنوبی جم، عسلویه و بندر عباس شاهد باشید.

تمامی فعالیت های مربوطه به صنعت پتروشیمی نیازمند ابزار دقیقهایی می باشد که به کنترل و بررسی دقیق نفت و گاز کمک شایانی می کند. وارد کردن این ابزار آلات بسیار مهم و حیاتی با توجه به تحریم بودن کشور ایران، سختی های بسیار زیادی دارد. مجموعه های خاص و معتبر محدودی واردات ابزار دقیق صنعت پتروشیمی را بر عهده می گیرند که با افتخار یکی از این مجموعه ها، دلتا فرجی می باشد که با سابقه ی بسیار بالا مهم ترین و کامل ترین ابزار دقیق صنعت نفت و گاز و پتروشیمی را در اختیار مشتریان خود گذاشته است. تأمین و تجهیز کردن مراکز پتروشیمی خود را به صورت کامل، از مجموعه ی دلتا فرجی بخواهید. شما می توانید از مشاوره ی پیش از فروش ما استفاده کنید و به روز ترین ابزار دقیق پتروشیمی و نوار و نوار و چسب یا رنگ پرایمر را از ما خریداری کنید. مشاورین فروش ما، تجربیات بسیاری را در زمینه ی صنعت پتروشیمی و نفت و گاز دارند و می توانند شما عزیزان را در راستای خرید مورد نیاز ابزار دقیق و نوار و چسب یا رنگ پرایمر یاری کنند؛ تنها کافیست نوع نیازتان یا شغل مرتبط با صنعت پتروشیمی را به آن ها بیان کنید و بهترین راهنمایی ها را در این زمینه از مشاورین دلتا فرجی دریافت کنید. در ضمن نگران هزینه های گزاف نوار و چسب یا رنگ پرایمر و یا حتی قیمت ابزار دقیق های مختلف نباشید، زیرا دلتا فرجی سعی داشته تا پر کار آمد ترین تجهیزات پتروشیمی را با قیمتی مناسب وارد بازار کند. پیشرفت شما، ما شما را در زمینه ی خریدی بهتر یاری می کنیم تا سهم کوچکی در پیشرفت هموطنان عزیزمان در صنعت پتروشیمی داشته باشیم. آرزوی ما موفقیت شماست.


021-53413


 

 

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :