درباره ی ما

10 / 10
از 1 کاربر

مجموعه ی دلتا فرجی در سال 1378 با هدف تکمیل و تجهیز کردن زمینه ی فعالیت، افرادی که در صنعت: پتروشیمی، تراشکاری، آبیاری شهری و زمین های کشاورزی فعالیت می کنند، تأسیس شده است. جالب است بدانید که حسین فرجی (بنیان گذار مجموعه ی دلتا فرجی) با پشتوانه ی گروه فنی مهندسی خود، اقدام به تأسیس این مجموعه کرده است.

دلتا فرجی یکی از مجموعه های معتبر خرید و فروش ابزارآلات فنی مهندسی می باشد و تمام مراحل قانونی موجود در راه اندازی کسب و کار خود را رعایت کرده است. شخصیت حقوقی این مجموعه با نام شرکت گستران تاو آرمان تجهیز به شماره ثبت 600893 و شناسه ی ملی 14011453459 می باشد، که شما می توانید با استعلام شماره های ثبت شده از قانونی بودن شرکت گستران تاو آرمان تجهیز، اطمینان کسب کنید.

هدف اصلی مجموعه، مجهز کردن مشتریان در زمینه ی فعالیتشان می باشد. دلتا فرجی براین داشته تا متقاضیان، به خرید از شرکت های غیر معتبر روی نیاورند و یک مجموعه ی معتبر و به اصطلاح همه فن حریف را جهت تکمیل و تجهیز کردن کارگاه ها، منازل، زمین های کشاورزی و غیره انتخاب کنند.

امروزه، با گذشت زمان زیادی که از تأسیس مجموعه دلتا فرجی می گذرد، این مجموعه همچنان رضایت مشتریان را در کارنامه ی خود دارد و در صدد هر چه بزرگ تر کردن این دایره ی رضایت مشتریان، می باشد. تمامی پرسنل مجموعه دلتا فرجی با دلسوزی تمام و رعایت اصول مشتری مداری، اقدام به انجام فعالیت های مربوط به: کارشناسی و قیمت گذاری دستگاه آلات تراشکاری، تعمیرات دستگاه آلات تراشکاری خودرو، تعمیرات ماشین آلات راه سازی، نصب و راه اندازی آبیاری شهری کرده اند.

در مجموعه ی ما، به این که: (شرایط اقتصادی در ایران به چه صورت است و هر روز شاهد افزایش قیمت خدمات نام برده شده، هستیم) توجه شده است. هدف اصلی سازندگان مجموعه دلتا فرجی کمک رسانی به (تراشکاران، مهندسین پتروشیمی، پیمان کاران، کشاورزان، متأسسین و مردمان عادی) در زمینه ی فعالیت های ذکر شده، بوده است.

تکمیل بودن تجهیزات هنگام انجام فعالیت های آبیاری شهری و کشاورزی، باعث شده تا افراد عملیات نصب و راه اندازی بعضی از دستگاه ها و وسایل مربوط به آبیاری را به مجموعه ی ما بسپارند و زمان زیادی را برای جست و جو و پیدا کردن قطعات مصرفی و مربوطه تلف نکنند.

دلتا فرجی سعی داشته تا دغدغه ی افرادی که قصد خرید دستگاه ها و ماشین آلات مختلف را از مزایده های متفاوت دارند، برطرف سازد و به آسان ترین شکل ممکن این افراد را در خرید اقتصادی ترین دستگاه ها یا ماشین آلات یاری سازد. در اختیار گذاشتن بعضی از دستگاه ها و ماشین آلات یا قطعات در مجموعه ی ما، هم به صورت آکبند و هم به صورت کارکرده (به جز ابزار دقیق مرتبط با پتروشیمی) که از لحاظ فنی و مهندسی سالم باشند، باعث رونق بخشیدن اقتصاد مشتریان می شود.

دستگاه ها و یا ماشین آلاتی که در مجموعه ی دلتا فرجی به فروش می رسد از لحاظ فنی و ظاهری سلامت کامل را دارند و شما می توانید این قطعات را قبل از خرید تست نمایید و در صورت رضایت خرید آن را انجام دهید. این ویژگی منحصر به فردی که دلتا فرجی در اختیار شما عزیزان قرار داده است، در مراکز فروش زیادی صورت نمی گیرد و تنها مراکز معتبر برای آسوده سازی خیال مشتریان این کار ار انجام می دهد.

بخش عمده ای از فعالیت های دلتا فرجی تعمیر و اورهال کردن دستگاه ها و یا موتور های مختلف می باشد، که متخصصین ما اصولی ترین روش ها را برای این گونه تعمیرات در نظر گرفته اند تا باعث تسریع بخشیدن کار ها و در نهایت به رونق افتادن چرخه ی اقتصادی ایران می شود.

خرید و تأمین کردن کارگاه و یا محل کار خود از وسایل و تجهیزات مربوطه، یکی از کار هایی است که تمامی افراد باید هر چه سریع تر نسبت به آن اقدام کنند و در نهایت خروجی بهتری از کار هایشان داشته باشند.

خرید و فروش وسایل و قطعات صنعتی، کشاورزی، آبیاری و تراشکاری در جامعه ی ما به طور چشم گیری دیده می شود، اما مجموعه ای که برای انجام این فعالیت ها در نظر می گیرید باید معتبر باشد که در ادامه قوانین رعایت شده در یک مجموعه ی معتبر را برای شما عزیزان بازگو خواهیم کرد.

چرا مجموعه ی دلتا فرجی را برای انجام خدمات و خرید تجهیزات خود انتخاب کنیم؟

  • در مجموعه ی ما و در بخش تمامی خدمات، رضایت مشتریان بر هر چیزی اولویت دارد.
  • انصاف در دو طرف معاملات رعایت شده است و دلتا فرجی اقدامات را همیشه به نفع مشتریان خود انجام می دهد.
  • در مجموعه ی ما، به روز ترین فعالیت ها انجام می گیرد تا شما بتوانید از بهترین تکنولوژی های روز دنیا بهره ببرید.
  • دلتا فرجی توانسته مشتریان خود را از تأمین و تجهیز وسایل مورد نیاز، غنی کند.


چرا به مجموعه ی دلتا فرجی اعتماد کنیم؟

1- محصولاتی که در مجموعه ی ما به فروش می رسد و یا قطعاتی که در حین انجام فعالیت های تعمیری، از ما خریداری می کنید همگی کیفیت اصلی دارند که این حرکت از طرف مجموعه ی ما باعث شده تا مشتریان زیادی به سمت مجموعه ی ما جذب شوند.

2- بخش نظر سنجی خریداران راضی و ناراضی بسیار مهم است؛ مجموعه ای که از کیفیت و کارایی فعالیت های خود اطمینان داشته باشد، نظر سنجی مشتریان واقعی را درون وب سایت خود قرار می دهد.

3- مجموعه ی ما مشاوره ی رایگان پیش از خرید دارد و تصمیم گیری نهایی بر عهده ی خود مشتری می باشد، متقاضیان می توانند قیمت محصولات و خدماتی که توسط ما ارئه می شود را با مراکز دیگر مقایسه کنند و بعد از آن تصمیم به خرید و یا دریافت خدمات بگیرند.

4- احترام به مشتری یکی از فعالیت هایی است که در مجموعه دلتا فرجی اولویت بسیار زیادی دارد برای مثال: در مجموعه ی ما زمان تعمیرات قطعات و یا ماشین آلات، بسیار کوتاه می باشد تا افراد بتوانند به فعالیت های اقتصادی خود ادامه دهند، اطلاع رسانی سریع قیمت مورد نیاز حیطه ی کاری مشتریان، می تواند نوعی احترام گذاشتن به آن ها باشد. پس وقت خود را با انتخاب مجموعه ای حرفه ای، غنیمت شمارید.

5- خدمات پس از فروشی که، بر روی بعضی از خدمات مانند: نصب و آبیاری شهری صورت می گیرد می توانند مشتریان را نسبت به رفع خطرات احتمالی دلگرم سازد.

6- آدرس دقیق و شماره ی شرکت دلتا فرجی که در وب سایت ما به صورت واضح درج شده است، به شما اثبات می کند که این شرکت وجود خارجی دارد و شما در حال خرید و یا دریافت خدمات از یک شرکت حقیقی هستید.

7- ارائه ی گواهی نامه ی معتبری که بر روی برخی از خدمات مجموعه مانند: کارشناسی و قیمت گذاری دستگاه تراش، تعمیرات ماشین آلات راه سازی و غیره صورت می گیرد، می تواند یکی از راه های جلب رضایت مشتری و اعتماد سازی آن ها نسبت به دلتا فرجی باشد.

متخصصینی که در مجموعه ی ما آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، با تجربه ای که از کار کردن در زمینه ی محصولات مختلف به دست آورده اند می توانند به شما در خرید و یا فروش بهتر محصولات کمک کنند. تأمین کنندگان محصولات موجود در وب سایت دلتا فرجی، با احاطه ی کامل به مشخصات، کارکرد و انواع مختلف محصولات، کالا های با کیفیتی را تأمین و به فروش می گذارند.

محصولاتی که در مجموعه ی دلتا فرجی می توان یافت شامل:

دستگاه تراش، میلنگ تراش، ثابت تراش، سیلندر تراش، کفتراش، شاتون تراش، سیت تراش، سوپاپ تراش، پولیش، فرز، صفحه تراش، دریل رادیال و پایدار، قطعه شوی، پرس و ابزار و لوازم جانبی دستگاه آلات ذکر شده و همچنین الکترو موتور، کمپرسور، کارواش صنعتی و خانگی، نوار و رنگ پرایمر، پرشر فشار و اختلاف فشار، فلومتر، لول سوئیچ، لول ترانسمیتر، پمپ آب و تجهیزات، لوله و شیلنگ و اتصالات، علف زن و سمپاش، منبع و مخزن آب، تصفیه آب آشامیدنی و استخر به همراه تجهیزات، کفکش و لجنکش می باشد.  

دلتا فرجی با حذف دلالان و واسطه ها در سرمایه گذاری و خرید و فروش دستگاه های صنعتی، وسایل آبیاری، خدمات کشاورزی و غیره به مشتریان خود کمک زیادی می کند. خرید بعضی از قطعات در به راه انداختن و سالم ماندن دستگاه های صنعتی و تراشکاری الزامی می باشد و فراهم آوری تمامی وسایل مورد نیاز این فعالیت ها کار دشواری می باشد؛ اما تأمین کنندگان دلتا فرجی با فراهم سازی تمامی این وسایل و دستگاه ها به صورت یک جا، به تسریع بخشیدن فعالیت های شما کمک شایانی کرده است.

علاوه بر آن، مجموعه ی ما با استفاده از رابطه های خود، مستقیما محصولات خود را از تولید کننده و یا تأمین کننده های معتبر خریداری می کند. با انجام این کار، دست دلالان از خرید و فروش مجموعه ی ما حذف می شود و اقتصاد کشور، به رونق می افتد.

قیمت گذاری های مختلف و بی پایه و اساس می تواند باعث ضرر شما عزیزان شود، پس برای قیمت گذاری وسایل و تجهیزات خود مراکزی را انتخاب کنید که بدانید قیمت گذاری آن ها با استناد بر تحلیل و بررسی های مختلف صورت گرفته و قیمتی واقعی را به شما عزیزان اعلام می نمایند.

در هر مرحله از خرید و فروش و یا دریافت خدماتی که در مجموعه ی ما صورت می گیرد، دچار سوال و یا دوگانگی شدید بی درنگ با استفاده از راه های ارتباطی مشخص شده، تماس حاصل نمایید و در صدد رفع سوالات ذهن خود اقدامات لازم را انجام دهید.

شما می توانید با استفاده از شماره های زیر ابتدا نظرات کارشناسان را در مورد فعالیت های مورد نظرتان بررسی کرده و از این تجارب نهایت استفاده را ببرید.

 دلتا فرجی رضایت شما در انجام فعالیت های نام برده شده خواستار است و در این زمینه، از هر گونه فعالیتی که باعث کمک رسانی به شما باشد، کوتاهی نمی کند و همراه و هم پای شما عزیزان از زمان تصمیم گیری تا زمان انجام فعالیت ها می باشد.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :