دستگاه کف تراش

1مجموع 7 محصول
دستگاه کف تراش اروپایی

دستگاه کف تراش اروپایی

اطلاعات و استعلام قیمت خرید و فروش مقاوم ترین دستگاه کف تراش اروپایی را از مجموعه ی دلتا فرجی بخواهید و خرید و فروشی بی دغدغه را، با ما تجربه کنید.
دستگاه کف تراش دلتا

دستگاه کف تراش دلتا

خرید و فروش دستگاه کف تراش دلتا که یکی از به روز ترین دستگاه های کف تراش روز دنیا می باشد در مجموعه ی ما با مناسب ترین قیمت انجام می شود.
دستگاه کف تراش ایرانی

دستگاه کف تراش ایرانی

خرید دستگاه کف تراش ایرانی از اقتصادی ترین راه ها برای پیشرفت می باشد، زیرا با این خرید، کارایی مشابه نمونه های خارجی را با مناسب ترین قیمت ها دریافت کرده اید.
دستگاه کف تراش رکتاش

دستگاه کف تراش رکتاش

وجود دستگاه کف تراش رکتاش در هر کارگاه صنعتی، لازم است، می توانید با خرید این وسیله سرعت کار و میزان درآمد خود را دو برابر کنید.
دستگاه کف تراش کومک

دستگاه کف تراش کومک

انتخاب و خرید دستگاه کف تراش کومک با قیمتی بسیار مناسب نه تنها باعث زیبا تر شدن کارگاه هایتان می شود بلکه فعالیت های شما را نیز سرعت می بخشد.
دستگاه کف تراش Berco

دستگاه کف تراش Berco

شما می توانید خرید دستگاه کف تراش Berco را به صورت آکبند و یا کار کرده از مجموعه ی ما، با منصفانه ترین قیمت ها انجام دهید.
دستگاه کف تراش AMC

دستگاه کف تراش AMC

قیمت دستگاه کف تراش AMC با توجه به وارداتی بودن آن دچار نوسان می شود اما مجموعه ی ما با مناسب ترین قیمت، آن ها را به فروش می رساند.
1مجموع 7 محصول

در صنعت های مختلف مانند: تراشکاری وجود دستگاه کف تراش الزامی می باشد. دستگاه کف تراش باعث کم تر شدن درصد خطا در تراشکاری می شود. کاربرد دستگاه کف تراش قبل از تراشکاری قطعات می باشد. دستگاه کف تراش بر روی قطعات مورد نظر قرار می گیرد و سطح آن ها را صاف و یک دست می کند. به براده برداری که توسط دستگاه کف تراش انجام می شود، کف تراشی می گویند. از دستگاه کف تراش نه تنها برای براده برداری قطعات مختلف استفاده می شود بلکه در زمینه ی سیلندر تراشی نیز کاربرد دارد. دستگاه کف تراش توانایی کف تراشی سیلندر های قایق و کشتی های مختلف و حتی موتور سیکلت ها را نیز انجام می دهد. از دستگاه کف تراش می توان در براده برداری قطعاتی با جنس های مختلف استفاده نمود. اما برخی از متریال های سیلندر های مختلف مانند: سیلندر های آلومینیومی را با الماس های مخصوص دستگاه کف تراش براده برداری می کند. دستگاه کف تراش در دو سایز تولید و به بازار عرضه می گردد. کارکرد و توانایی های این دو نوع دستگاه کف تراش با یکدیگر متفاوت است و شما باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه کف تراش، نوع نیازتان را با توانایی های دستگاه کف تراش مطابقت دهید.

در اکثر کارگاه های حرفه ای که قصد خرید دستگاه کف تراش را دارند، از دستگاه کف تراش سایز بزرگ و یا به اصطلاح از دستگاه کف تراش حرکت میز، خریداری می شود. دستگاه کف تراش حرکت میز بودجه ی بیشتری را در کنار توانایی های بالاتر خود، طلب می کند. با استفاده از دستگاه کف تراش حرکت میز، می توانید سیلندر هایی که طول و عرض بیشتری را دارند تراش دهید و این یکی از مزیت های مهم دستگاه کف تراش حرکت میز می باشد. در کارگاه های کوچکی که بودجه ی زیادی برای خرید دستگاه کف تراش حرکت میز، ندارند از دستگاه کف تراش کله گردان خریداری می کنند. جنس متریال نیز در تراشکاری دستگاه کف تراش حرکت میز و یا دستگاه کف تراش کله گردان مؤثر است.

عملیات کف تراشی در دستگاه کف تراش، به دو جهت افقی و عمودی صورت می گیرد. عمده فعالیت دستگاه کف تراش زمانی اتفاق می افتد که، واشری سیلندر سوزانده باشد، علاوه بر آن اگر سطح قطعات خراشیده و یا نا منظم باشد به دستگاه کف تراش نیاز پیدا می کنیم. زمانی که سیلندر های دو قطعه مانند کشتی های بزرگ، با هم همخوانی نداشته باشند و به اصطلاح بر روی یکدیگر چفت نشوند از دستگاه کف تراش استفاده می شود.

انواع دستگاه کف تراش

شما هنگام تحقیق درباره ی دستگاه کف تراش، با انواع مختلف این دستگاه که ساخته شده ی کشور های مختلف هستند مواجه می شوید. دستگاه کف تراش در کشور ترکیه تولیدات خوبی را دارد و دستگاه کف تراشی که در کشور ترکیه تولید می شود از مخاطبان خاصی برخوردار است. برترین برند های دستگاه کف تراش ترکیه ای: (هوماکسان، رکس و تاش) می باشد. تفاوتی که دستگاه کف تراش تولید شده در کشور های مختلف با یکدیگر دارند به خاطر: (سرعت انجام کف تراشی در دستگاه کف تراش و کیفیت نهایی که دستگاه کف تراش ایجاد می کند) می باشد. علاوه بر دو نوع دستگاه کف تراشی که در فوق معرفی شد، یک نوع دیگر از دستگاه کف تراش تولید شده است که کارایی این مدل دستگاه کف تراش به این صورت است که: دستگاه و میز ثابت است و فقط کله گردان برای انجام سیلندر تراشی حرکت می کند.

در ساخت و تولید دستگاه کف تراش، از ارتفاعات مختلفی استفاده شده است، اما استاندارد های کارگاهی در ساخت دستگاه کف تراش رعایت شده است تا دستگاه کف تراش خریداری شده توسط شما، در کارگاه های مختلف جای گیرد. حداقل ارتفاع در نظر گرفته شده برای تولید دستگاه کف تراش 250 میلی متر است و حداکثر ارتفاع دستگاه کف تراش 550 میلی متر می باشد. در تقسیم بندی هایی که برای دستگاه کف تراش صورت می گیرد، ارتفاع میز بسیار مهم است. برای مثال دستگاه کف تراشی که طول میز 1000 میلی متری دارد، در انواع دستگاه کف تراش کله گردون، تنها می تواند سر سیلندر هایی که ارتفاع کمی را دارند تراش دهد.

تعمیر دستگاه کف تراش کارکرده واورهال (یا باسازی )

برای قیمت گذاری دستگاه کف تراش کارکرده باید به مواردی توجه کرد. در ابتدا باید ارزش دستگاه کف تراش کارکرده را تعیین کرد. ارزش دستگاه کف تراش به میزان سالی که فعالیت انجام داده است بر می گردد. علاوه بر آن، نوع کارکرد دستگاه کف تراش بسیار مهم است به طوری که اگر از دستگاه کف تراش به خوبی استفاده نشده باشد، دستگاه کف تراش عمر مفید خود را از دست داده است. این تعیین قیمت و ارزش دستگاه کف تراش، تنها توسط کارشناسان صنعتی می تواند صورت بگیرد. خدمات تعیین قیمت دستگاه کف تراش کارکرده توسط کارشناسان مجرب مجموعه ی دلتا فرجی در کمال صداقت، صورت می گیرد.

تعمیر قطعات مختلف دستگاه کف تراش کارکرده نیز توسط ما انجام می شود به طوری که شما عزیزان بدون داشتن دغدغه ی خاصی، با ما تماس می گیرید و پس از اعلام نقص فنی در قسمت های مختلف دستگاه کف تراش تان، تعمیرات دستگاه کف تراش را به مجموعه ی ما می سپارید. اورهال دستگاه کف تراش نیز در مجموعه ی ما موجود است و پر کارآمد ترین اورهال دستگاه کف تراش تقدیم شما عزیزان می شود.

خرید دستگاه کف تراش

اگر خرید دستگاه کف تراشی با کیفیت خوب برایتان اهمیت دارد با ما همراه شوید. زمانی که قصد خرید دستگاه کف تراش آکبند و یا کارکرده را داشتید باید اطلاعات کلی درباره ی کارکرد و نوع دستگاه کف تراش داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید را از دستگاه کف تراش انجام دهید. در نظر داشته باشید که کشور سازنده ی دستگاه کف تراش، در خرید دستگاه کف تراش بسیار حائز اهمیت است و شما باید بهترین کشور های سازنده ی دستگاه کف تراش را با توجه به بودجه ای که دارید انتخاب کنید.

فروش دستگاه کف تراش

اگر توانایی های دستگاه کف تراشی که در اختیار شما قرار دارد کم است، می توانید فروش دستگاه کف تراش کارکرده خود را از طریق مجموعه ی ما انجام دهید. علاوه بر آن اگر آکبند دستگاه کف تراشی را در اختیار دارید و قصد انجام عملیات کف تراشی با آن را ندارید می توانید با یک تماس، آن ها را قیمت مناسبی به فروش برسانید.

قیمت دستگاه کف تراش

قیمت دستگاه کف تراشی که در کشور هند ساخته می شود با دستگاه کف تراشی که در کشور چین تولید می شود، با یکدیگر متفاوت است. دستگاه کف تراش اروپایی به دلیل سرعت عمل بالایی که دارد قیمت بالاتری را نسبت به دستگاه کف تراش چینی و غیره دارد. در نتیجه قیمت نهایی دستگاه کف تراش به کشور سازنده ی دستگاه کف تراش بستگی دارد. داشتن وسایل صنعتی همراه با دستگاه کف تراش، در قیمت گذاری دستگاه کف تراش مؤثر است. قیمت دستگاه کف تراش با توجه به میزان کارکرد آن متغیر می شود به طوری که قیمت دستگاه کف تراش آکبند با قیمت دستگاه کف تراش کارکرده، برابر نیست.

در پایان

برای خرید و استعلام قیمت دستگاه کف تراش در انواع مدل های مختلف، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. علاوه بر آن تیم مجرب دلتا فرجی با به کار گیری بهترین متخصصین، فرایند قیمت گذاری و اورهال کردن دستگاه کف تراش را نیز انجام می دهد. برای دریافت این امکانات می توانید با ما تماس بگیرید. دلتا فرجی، خرید و فروش دستگاه کف تراش خوبی را برایتان آرزومند است.


021-53413


ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :