دستگاه قطعه شوی

1مجموع 1 محصول
دستگاه قطعه شوی دلتا

دستگاه قطعه شوی دلتا

دستگاه قطعه شوی دلتا یکی از با کیفیت ترین دستگاه های ایرانی می باشد که کارایی بسیار بالایی را در کنار قیمتی مناسب دارد.
1مجموع 1 محصول

قطعات مختلف، قبل از تعمیر، باید شسته شوند. شست و شوی های قطعات صنعتی معمولا به وسیله ی دستگاه قطعه شوی صورت می گیرد. این دستگاه قطعه شوی تمامی قطعات را بدون رساندن آسیب جدی به آن ها، شسته و به شما تحویل می دهد. دستگاه قطعه شوی در دستگاه های صنعتی و آبیاری بسیار کاربرد دارد، اما روی بیشتر فعالیت دستگاه قطعه شوی بر قطعات فلزی می باشد. با استفاده از دستگاه قطعه شوی می توانید تمامی سیلندر ها و قطعات داخلی یا خارجی دستگاه های صنعتی و غیره را شست و شو داد. شستن قطعات فلزی کار هر کسی نیست؛ تجربه و وسیله ی مخصوص مانند: دستگاه قطعه شوی، برای این کار نیاز است. شست و شوی قطعات خودرو، کشتی و موتور های سبک و سنگین بر عهده ی دستگاه قطعه شوی می باشد. شستن قطعات موتور ها بسیار کار پیچیده ای است اما با اختراع دستگاه قطعه شوی و استفاده از آن، به راحتی می توانید قطعات مختلف را تمیز کنید. استفاده از دستگاه قطعه شوی ساده ترین روشی است که برای شست و شوی قطعات مختلف از آن می توان استفاده کرد. دستگاه قطعه شوی با نام های دیگری نیز در بازار می شناسند، پس هر زمان که هر کدام از این نام ها را شنیدید در جریان باشید که منظور افراد همان دستگاه قطعه شوی می باشد. منظور از: (سیلندر شور، قطعه شور، موتور شور و غیره) همان دستگاه قطعه شوی می باشد. بیشترین وسیله ای که در هنگام تحویل قطعات، مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه قطعه شوی می باشد. در اکثر تراش کاری ها بعد از عملیات تراشکاری با وسایل مختلف، برای این که گرده های فلزات تراشیده شده را از قطعه ی نهایی پاک کنند از دستگاه قطعه شوی استفاده می کنند. دستگاه قطعه شوی با سرعت بسیار بالا و پاشش آب بسیار قوی، می تواند در فرصت بسیار کم، قطعه ای تمیز و شسته شده را به شما عزیزان تحویل دهد.

شست و شوی قطعات با دستگاه قطعه شوی نقش بسیار مهمی در ظرافت کار نهایی دارد و هر صنعت گر می داند که برای درخشش کار خود به وسیله ای به نام دستگاه قطعه شوی نیاز دارد. البته شما عزیزان بسته به فعالیتی که انجام می دهید، دستگاه قطعه شوی با سرعت های متفاوت را خریداری می کنید. به یاد داشته باشید که شستن قطعات با دستگاه قطعه شوی در بین فعالیت، باعث می شود تا شما خطای دید بسیار کمتری را داشته باشید. زمانی که خطای دید با استفاده از دستگاه قطعه شوی، کم شد در میابید که ظرافت کار شما چند برابر شده است. تقریبا می توان گفت پر اهمیت ترین دستگاه ها در قسمت تحویل کار های صنعتی، دستگاه قطعه شوی می باشد. شاید در ابتدا از اهمیت و کاربرد دستگاه قطعه شوی مطلع نباشید؛ اما با یک بار استفاده از دستگاه قطعه شوی و مقایسه ی کار نهایی، در میابید که دستگاه قطعه شوی یکی از لازم ترین دستگاه هایی می باشد که در صنعت، کاربرد دارد. جالب است بدانید که صنعت گران و یا افراد فنی، قبل از رنگ کردن قطعات مختلف نیز از دستگاه قطعه شوی برای شست و شوی قطعه و از بین برده ضایعات چسبیده به قطعات استفاده می کنند. با انجام این کار توسط دستگاه قطعه شوی، رنگ پذیری قطعات بیشتر از قبل می شود. حتی بیشتر تعمیر کنندگان قطعات صنعتی نیز از دستگاه قطعه شوی خریداری و استفاده می کنند. کاربرد دستگاه قطعه شوی در عیب یابی و تعمیرات بسیار بالا می باشد. با شست و شوی قطعات قبل از تعمیر آن ها، تعمیر کنندگان به طور کامل و واضح مشکلات قطعات را متوجه می شوند؛ علاوه بر آن، تمامی چربی ها و رنگ پذیری هایی که بر روی دستگاه قرار دارد، به وسیله ی شست و شوی قطعات با دستگاه قطعه شوی از بین می رود و دید تعمیر کنندگان وسیع تر از قبل می شود.

روش کار هر دستگاه قطعه شوی با دیگری متفاوت است، برخی از دستگاه قطعه شوی ها، علاوه بر پاشش آب، بخار هوا دارند که این ویژگی دستگاه قطعه شوی، باعث می شود تا کثیفی ها با سرعت بیشتری از بین بروند و قطعات شسته شده توسط دستگاه قطعه شوی، به سرعت خشک شوند. این ویژگی نام برده شده باعث می شود تا صنعت گران زیادی به خرید دستگاه قطعه شوی راغب شوند. دستگاه قطعه شوی از پمپ های بسیار بزرگ و قوی تشکیل شده است که این پمپ ها، قلب دستگاه قطعه شوی به حساب می آیند. هر دستگاه قطعه شوی دارای سری های مختلفی می باشد که این سری ها سرعت کار را تنظیم می کند.

انواع دستگاه قطعه شوی

 دسته بندی دستگاه قطعه شوی به شکل زیر صورت می گیرد: 1- دستگاه قطعه شوی برقی 2- دستگاه قطعه شوی گازی 3- دستگاه قطعه شوی برقی-گازی. انتخاب هر یک از این دسته بندی های دستگاه قطعه شوی بر عهده ی خود مشتری می باشد و با تفکر و تحقیق درباره ی دستگاه قطعه شوی و کاربرد دستگاه قطعه شوی و چگونگی عملکرد دستگاه قطعه شوی می تواند بهترین نمونه های دستگاه قطعه شوی را انتخاب و خریداری نماید.

تعمیر دستگاه قطعه شوی کارکرده و اورهال

زمان کارکرد هر دستگاه قطعه شوی با دیگری متفاوت است، اگر در طول مدت استفاده از دستگاه قطعه شوی، دستگاهتان دچار مشکل فنی شد که توانایی تعمیر آن را نداشتید به مجموعه ی ما مراجعه کنید و پس از تماس با پشتیبان های مجموعه، اعلام کنید که می خواهید از خدمات تعمیر دستگاه قطعه شوی کارکرده ی مجموعه ی ما استفاده نمایید. در ضمن می توانید خدمات اورهال سازی دستگاهتان که شامل: عیب یابی کلی دستگاه قطعه شوی می شود استفاده کنید. با سپردن دستگاه قطعه شوی کارکرده ی خود به مجموعه ی ما، بهترین اورهال دستگاه قطعه شوی را تحویل خواهید گرفت.

خرید دستگاه قطعه شوی

با خرید دستگاه قطعه شوی دیگر نیازی به استخدام نیرویی جدید برای انجام فعالیت های شست و شوی قطعات ندارید و می توانید با سرعت بالا و کم ترین اشکال این فعالیت را با دستگاه قطعه شوی انجام دهید. هنگام خرید دستگاه قطعه شوی حتما به حجم هر دستگاه قطعه شوی دقت کنید و با در نظر گرفتن حجم قطعات صنعتی خود، اقدام به خرید دستگاه قطعه شوی در حجم های مختلف، کنید.

فروش دستگاه قطعه شوی

فروش دستگاه قطعه شوی توسط نمایندگی های مجاز، به خریداران اطمینانی قلبی (بابت سلامت و کیفیت دستگاه قطعه شوی) می دهد. اگر نیازمند خرید آکبند دستگاه قطعه شوی بودید می توانید به مجموعه ی فروش دلتا فرجی سری بزنید. لازم به ذکر است؛ شما عزیزان اگر به دلایل مختلف مانند: ارتقای مدل دستگاه قطعه شوی خود، خواستار فروش دستگاه قطعه شوی قبلی خود بودید می توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت دستگاه قطعه شوی

تغییر قیمت روزانه ی مواد اولیه در تمامی کشور های تولید کننده ی دستگاه قطعه شوی باعث شده تا قیمت کلی دستگاه قطعه شوی نوسانات زیادی داشته باشد. حجم مخزنی که دستگاه قطعه شوی انتخابی شما داشته باشد بر روی قیمت دستگاه قطعه شوی تاثیر گذار است. میزان پاشش آب زیاد و کم هم در قیمت نهایی دستگاه قطعه شوی مؤثر است هر چه میزان پاشش قدرت کمی داشته باشد قیمت پایین تری نسبت به دستگاه قطعه شوی قدرت بالا، دارد.

در پایان

شما عزیزان، بعد از مطالعه ی مطالب مفیدی که درباره ی دستگاه قطعه شوی گفته شد، می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و تمامی خدمات ما را که شامل خرید و فروش دستگاه قطعه شوی و یا تعمیر و تعیین قیمت دستگاه قطعه شوی می باشد از ما دریافت نمایید. 


021-53413


 

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :