دستگاه صفحه تراش

1مجموع 2 محصول
دستگاه صفحه تراش چینی

دستگاه صفحه تراش چینی

شما صنعت گر عزیزی که هنگام خرید دستگاه صفحه تراش چینی به دنبال راه حلی برای صرفه جویی در قیمت و زمان هستید، می توانید با ما ارتباط بگیرید.
دستگاه صفحه تراش ماشین سازی تبریز

دستگاه صفحه تراش ماشین سازی تبریز

اگر به دنبال مجموعه ای برای خرید و فروش دستگاه صفحه تراش ماشین سازی تبریز هستید، کلیک کنید و مستقیما نیازتان را با مشاورین ما در میان بگذارید.
1مجموع 2 محصول

دستگاه صفحه تراش یکی از لوازمات مهم کارگاهی می باشد. اکثر فعالیت دستگاه صفحه تراش در فرم دهی قطعات فلزی می باشد. برای فرم دهی به منحنی ها، زاویه ها و اشکال فلزی یا هر نوع ماده سخت دیگر از دستگاه صفحه تراش استفاده می شود. برش دستگاه صفحه تراش کاملا شبیه دستگاه تراش است با این تفاوت که دستگاه تراش به ما یک برش مارپیچ تحویل می دهد اما دستگاه صفحه تراش به ما برش مورد نیازمان را می دهد. سایز های دستگاه صفحه تراش به عوامل گوناگونی بستگی دارد. نوع چرخش صفحه ی متحرک دستگاه صفحه تراش و محرک بودن یا نبودن آن، از عواملی می باشد که باعث تولید دستگاه صفحه تراش های مختلف می شود. صنعت گرانی که به قطعاتی با سایز و شکل های مختلف نیاز دارند می توانند با استفاده از دستگاه صفحه تراش، قطعه ی مورد نظر خود را بسازند. حتما لازم به خرید قطعات مختلف نیست، با وجود دستگاه صفحه تراش می توانید قطعات متعددی را با شکل های دلخواهتان شکل دهید و از آن ها استفاده کنید.

دستگاه صفحه تراش ها در اکثر کشور های صنعتی جهان، ساخته می شوند. متریال و کیفیتی که هر کدام از این دستگاه صفحه تراش ها دارند با دیگری متفاوت است و شما زمان خرید دستگاه صفحه تراش با طیف وسیعی از دستگاه صفحه تراش های گوناگون مواجه می شوید. کشور های زیادی از جمله: (ایران، چین، آلمان و ایتالیا) فرایند ساخت دستگاه صفحه تراش را بر عهده دارند. نوع کارکرد دستگاه صفحه تراش، وزن دستگاه صفحه تراش، استاندارد بودن دستگاه صفحه تراش ساخته شده در هر کشور با کشور دیگر متفاوت است. مردمان کشور ما به دلیل قیمت مناسبی که دستگاه صفحه تراش چینی و دستگاه صفحه تراش ایرانی دارند از آن ها خریداری و استفاده می کنند. بهتر نسبت به کیفیت از دستگاه صفحه تراش چینی خریداری می کنند. دستگاه صفحه تراش اروپایی کیفیت و سرعت بسیار بالایی نسبت به دستگاه صفحه تراش های بقیه کشور ها دارد ولی به دلیل قیمت بالای آن، طالبان بسیاری را به خود جذب نمی کند.

انواع دستگاه صفحه تراش

انواع دستگاه صفحه تراش را میتوان با توجه به حرکت ریلی کلگی دستگاه صفحه تراش تشخیص داد. سایز های دستگاه صفحه تراش اعم از (40 ،60، 1100) سانتی متر می باشد که این سایز بندی دستگاه صفحه تراش شما را در تشخیص انواع دستگاه صفحه تراش بسیار راهنمایی می کند. لوازم ضروری برای کمک به تراشیدن قطعه در دستگاه صفحه تراش شامل: (صفحه دستگاه صفحه تراش/ پایه دستگاه صفحه تراش/ گیره دستگاه صفحه تراش/ قلمبند دستگاه صفحه تراش/ میخچه بند دستگاه صفحه تراش) می باشد. فعالان عرصه ی صنعت، دسته بندی دستگاه صفحه تراش را بر اساس طول دستگاه صفحه تراش انجام می دهند برای مثال: 1- دستگاه صفحه تراش معمولی یا به اصطلاح همان دستگاه صفحه تراش کورس کوتاه. 2- دستگاه صفحه تراش دروازه ای که اکثرا این نوع از دستگاه صفحه تراش را به دستگاه صفحه تراش کورس بلند می شناسند. 3- دستگاه صفحه تراش کله زنی که همان دستگاه صفحه تراشی است که حرکت آن عمودی می باشد. اکثرا در کارخانه های ابزار سازی از دستگاه صفحه تراش کله زنی استفاده می شود و با استفاده از این مدل دستگاه صفحه تراش، ابزار آلات بسیاری با شکل و سایز مد نظر تولید می شود.

اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده ی تمامی دستگاه صفحه تراش های تولید شده در کشور های مختلف شامل: (بدنه دستگاه صفحه تراش، موتور دستگاه صفحه تراش، جعبه دنده ی اصلی دستگاه صفحه تراش) می باشد. اما مواردی مانند: (مکانیزم حرکت پیشروی دستگاه صفحه تراش، اهرم اتومات دستگاه صفحه تراش، کلگی دستگاه صفحه تراش، سوپرت های افقی دستگاه صفحه تراش، سوپرت های عمودی دستگاه صفحه تراش) در دستگاه های مختلف صفحه تراش، متفاوت است. وزن دستگاه صفحه تراش ساخته شده در هر کشور با کشور دیگری فرق دارد. برخی از دستگاه صفحه تراش های اروپایی به دلیل سنگین بودن و مقاوم بودن متریال اولیه ی دستگاه صفحه تراش، وزن سنگین تری دارند. تولید کنندگان متراژ های مختلفی را برای ساخت دستگاه صفحه تراش در نظر گرفته اند. شما باید قبل از خرید دستگاه صفحه تراش، متراژ کارگاه خود را با متراژ دستگاه صفحه تراش یکسان کنید و اگر مدل دستگاه صفحه تراش در نظر گرفته توسط شما، با سایز کارگاهتان مطابقت نداشت باید نوع دستگاه صفحه تراش خود را تعویض نمایید.

تعمیر دستگاه صفحه تراش کارکرده و اورهال

هر زمان که احساس کردید هر یک از اجزای داخلی و یا خارجی دستگاه صفحه تراش شما عزیزان دچار مشکل شده است و دستگاه صفحه تراش مانند روز های دیگر به فعالیت خود ادامه نمی دهد؛ باید دستگاه صفحه تراش را توسط تیمی مجرب، تعمیر نمایید. اگر شما عزیزان حالت نیمه سوز بودن دستگاه صفحه تراش خود را حس کردید؛ نگران نباشید، مجموعه ی دلتا فرجی با بیش از 30 سال سابقه ی مفید، آماده ارائه خدمات مفید به شما عزیزان است. اورهال دستگاه صفحه تراش توسط مجموعه ی ما انجام می شود و شما با خیالی راحت دستگاه صفحه تراش خود را به مجموعه ی ما بسپارید و دستگاه صفحه تراش کارکرده خود را مانند روز اول تحویل بگیرید. فعالیت تعمیر دستگاه صفحه تراش توسط مجموعه ی ما با مناسب ترین قیمت ها صورت می گیرد.

خرید دستگاه صفحه تراش

برای راه اندازی و یا توسعه ی محیط کارگاهی تان به خرید دستگاه صفحه تراش نیاز دارید. هر صنعت گر می داند که زمان انجام فعالیت های صنعتی به دستگاه های مختلفی از جمله: دستگاه صفحه تراش نیازمند است و این نکته را نیز می داند که خرید دستگاه صفحه تراش مرغوب باعث بالا رفتن سرعت انجام فعالیت های آن ها می شود. آکبند دستگاه صفحه تراش ساخته شده توسط کشور های مختلف، در مجموعه ی ما قابل مشاهده است و شما می توانید از انواع مختلف دستگاه صفحه تراش خریدتان را انجام دهید. هنگام خرید دستگاه صفحه تراش، به اهرم های دستگاه صفحه تراش دقت زیادی داشته باشید. تعبیه ی جای مناسب اهرم دستگاه صفحه تراش، در آسیب نرسیدن به اندام های اپراتور دستگاه صفحه تراش بسیار تاثیر دارد. خرید دستگاه صفحه تراش بهتر است با مشورت کار بلد های صنایع تراشکاری صورت بگیرد. این افراد مناسب بودن دستگاه صفحه تراش را با توجه به توقع و کارایی که از دستگاه صفحه تراش انتظار دارید؛ به خوبی تشخیص می دهند. استفاده کردن از تجارب این افراد در زمینه ی دستگاه صفحه تراش، باعث انجام دادن خریدی بهتر می شود.

فروش دستگاه صفحه تراش

قبل از فروش دستگاه صفحه تراش باید قیمت کارشناسان را در مورد دستگاه صفحه تراش کارکرده ی خود داشته باشید. این قیمت گذاری دستگاه صفحه تراش اگر توسط کارشناسی خبره و منصف صورت نگیرد ممکن است ضرر زیادی را به شما عزیزان وارد نماید. تیم متخصص دلتا فرجی با کارشناسان مجرب خود، امکان قیمت گذاری دستگاه صفحه تراش را برای شما، فراهم کرده است. اگر برای فروش دستگاه صفحه تراش هم به دنبال مشتری واقعی می گردید می توانید دستگاه صفحه تراش کارکرده خود را به ما بفروشید.

قیمت دستگاه صفحه تراش

زمان خرید دستگاه صفحه تراش، با قیمت های گوناگونی از دستگاه صفحه تراش مواجه می شوید، این تفاوت قیمت دستگاه صفحه تراش به خاطر برندی است که هر دستگاه صفحه تراش دارد، برند های معتبر تر دستگاه صفحه تراش، قیمت بالا تری را برای فروش دستگاه صفحه تراش در نظر گرفته اند.

در پایان

اگر به دنبال دستگاه صفحه تراشی با قیمت مناسب می گردید و مرکز معتبری را برای خرید و یا فروش دستگاه صفحه تراش می خواهید از طریق شماره های ثبت شده به مجموعه ی بزرگ دلتا فرجی متصل شوید و نیازی که از دستگاه صفحه تراش دارید را بیان کنید. 


021-53413


 

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :