دستگاه سیت تراش

1مجموع 3 محصول
دستگاه سیت تراش کر اوقلی

دستگاه سیت تراش کر اوقلی

با یک بار خرید دستگاه سیت تراش کر اوقلی می توانید تا سال های زیادی کارگاه های خود را از وجود دستگاه های تراشکاری دیگر؛ بی نیاز کنید.
دستگاه سیت تراش خدایار

دستگاه سیت تراش خدایار

قیمت فروش دستگاه سیت تراش خدایار، نسبت به کارایی و وسایل جانبی که دارد؛ باور نکردنی است، برای کسب اطلاعات بیشتر و مقایسه ی قیمت ها کلیک نمایید.
دستگاه سیت تراش چینی

دستگاه سیت تراش چینی

بدون واسطه و با قیمت هایی مناسب دستگاه سیت تراش چینی را به همراه تجهیزات وابسته ی آن، از مجموعه ی دلتا فرجی، به آسانی خریداری کنید.
1مجموع 3 محصول

برای تراش دادن سر سیلندر های وسایل و موتور های مختلف از دستگاهی به نام دستگاه سیت تراش استفاده می شود. سیت پس از گذشت مدتی دچار ترک یا لب پریدگی می شوند که با استفاده از دستگاه سیت تراش می توان آن ها را تعمیر کرد. دقت داشته باشید اگر سیت ها شکسته شده باشند دیگر از دستگاه سیت تراش کاری ساخته نیست و تنها راه حل تعویض سیت ها می باشد. زمانی که قسمت شاتون یا میل سیلندر خودرو ها خراب شده باشد، سیت ها را جا به جا می کنند و یا آن ها را قلاویز می کنند تا با دستگاه سیت تراش، تراشیده و یا آب بندی شوند. کاربرد دستگاه سیت تراش در صنعت تراشکاری زمانی معلوم می شود که: بورقه های دستگاه آسیب دیده یا خراشیده شده باشد. کاربرد دستگاه سیت تراش به همینجا ختم نمی شود و این دستگاه سیت تراش همه کاره، علاوه بر سیت زنی آب بندی سیت ها را نیز انجام می دهد.

 هر دستگاه سیت تراش دارای الماس های مختلف با قطر های متفاوت می باشد. شما زمان خرید و انتخاب دستگاه سیت تراش باید به اندازه و قطر الماس های دستگاه سیت تراش توجه داشته باشید. برای این که عملیات سیت زنی به درستی صورت بگیرد شما عزیزان باید دستگاه سیت تراش مناسبی را در بین مدل های مختلف دستگاه سیت تراش انتخاب کنید. سایز های مختلفی از دستگاه سیت تراش تولید شده است. هر فرد صنعت گر برای انتخاب دستگاه سیت تراش، باید معیار های مختلفی را که در ادامه بیان می کنیم در نظر بگیرد. سایز کوچک دستگاه سیت تراش اغلب سیت موتور خودرو های سبک و یا موتور سیکلت ها را تراش می دهد. توانایی برش دستگاه سیت تراش بسیار بالا است و دستگاه سیت تراش می تواند به راحتی جنس های: (فولاد، چدن، آهن و غیره) را برش دهد و یا قلاویز کند.

برای سیت زدن سیلندر های کوچک از دستگاه سیت تراش کوچک استفاده می کنند. جالب است بدانید که دستگاه سیت تراش کوچک به راحتی حمل می شود و شما با خرید دستگاه سیت تراش کوچک دیگر نگران جا به جا کردن آن، نخواهید بود. کشور های متعددی فرایند ساخت و تولید دستگاه سیت تراش را بر عهده دارند. یکی از کشور هایی که در ساخت دستگاه سیت تراش بسیار موفق بوده است؛ کشور ایران می باشد. دستگاه سیت تراش تولید شده در ایران با نمونه دستگاه سیت تراش های خارجی رقابت می کند. ناگفته نماند که دستگاه سیت تراش اروپایی کیفیت بالا تر و قیمتی بیشتر از دستگاه سیت تراش ایرانی دارد. افرادی که برای خرید دستگاه سیت تراش بودجه ی زیادی ندارند از دستگاه سیت تراش ایرانی خریداری می کنند.

انواع دستگاه سیت تراش

دستگاه سیت تراش در مدل ها و اندازه های بسیار گوناگونی ساخته شده است. باید هنگام انتخاب دستگاه سیت تراش به طول کارگیر آن ها دقت داشته باشید. پس از مطابقت دادن طول کارگیر دستگاه سیت تراش، با سیلندر هایی که می خواهید سیت زنی آن ها را انجام دهید؛ می توانید در بین مدل های مختلف دستگاه سیت تراش، یکی را انتخاب کرده و قلاویز کردن و سیت زنی را توسط دستگاه سیت تراش انجام دهید. حداقل طول کارگیر سیلندر در دستگاه سیت تراش باید بین (0 تا 1300) میلی متر باشد. چرخش گلوئی که دستگاه سیت تراش های مختلف دارند، متفاوت است. حد نصاب چرخش گلوئی ستون در دستگاه سیت تراش باید 360 درجه باشد تا کارایی لازم را داشته باشد.

تفاوت عمده ای که بین دستگاه سیت تراش های مختلف وجود دارد به دلایل زیر است: 1- میزان تحمل میز هر دستگاه سیت تراش با دیگری متفاوت است و شما باید وزن سیلندر هایی که می خواهید با دستگاه سیت تراش تراش دهید و یا قلاویز کنید، با میزان تحمل دستگاه سیت تراش مطابقت دهید. 2- میزان دور نظامی که دستگاه سیت تراش ساخته شده در هر کشور دارد با دیگری متفاوت است. 3- حرکت میز دستگاه سیت تراش در این تفاوت ها به صورت عمده دیده می شود. باید قبل از تصمیم گیری در انتخاب دستگاه سیت تراش، به ثابت بودن میز دستگاه سیت تراش توجه لازم را داشته باشید. عواملی که نام برده شد در عملکرد کلی دستگاه سیت تراش تاثیر به سزایی دارد. به سایز بندی ابزارآلات و سیلندر ها، زمان انتخاب دستگاه سیت تراش دقت کنید. اگر سیلندر یا سیت هایی که قصد تراش دادن آن ها را دارید کوچک باشد و میل به کار رفته در دستگاه سیت تراش بزرگ باشد؛ این انتخاب نادرست باعث لغزش میل و خروجی کار نامناسب می شود. 

تعمیر دستگاه سیت تراش کارکرده و اورهال

انتخاب درست دستگاه سیت تراش کارکرده کار آسانی نیست و هر کس صرفا با مطالعه درباره ی دستگاه سیت تراش نمی تواند دستگاه سیت تراش کارکرده ی خوب را شناسایی کند. متخصصین کارکرده در زمینه های صنعتی می توانند دستگاه سیت تراش کارکرده را با پارامتر های مختلف بررسی کنند و عملیات قیمت گذاری و ارزش گذاری دستگاه سیت تراش های مختلف را انجام دهند. یکی از مسائلی که کارشناسان هنگام قیمت گذاری دستگاه سیت تراش کارکرده، به آن دقت بسیار زیادی می کنند این است که: سال ساخت دستگاه سیت تراش کارکرده چه زمانی می باشد؟ دستگاه سیت تراش چه مدت استفاده ی مداوم داشته است؟ هر چه سال ساخت دستگاه سیت تراش دور تر باشد قیمت دستگاه سیت تراش کارکرده نیز کاهش پیدا می کند. استفاده ی درست و غیر مداوم دستگاه سیت تراش نیز ارزش ریالی دستگاه سیت تراش کارکرده را بالا می برد. هر زمان که دستگاه سیت تراش کارکرده ی شما نیاز به تعمیرات جزئی و یا اورهال شدن داشت می توانید به ما مراجعه کنید. اورهال دستگاه سیت تراشی که توسط مجموعه ی دلتا فرجیانجام می شود با به کار گیری بهترین اپراتور ها صورت می گیرد و شما با انجام اورهال کردن دستگاه سیت تراش کار کرده ی خود، کیفیت و سرعت عمل را به کارگاهتان می بخشید.

خرید دستگاه سیت تراش

برای تاسیس یک کارگاه کامل تراشکاری باید لوازمات مربوط به تراشکاری مانند: خرید دستگاه سیت تراش را در اولین فرصت انجام دهید. عدم وجود دستگاه سیت تراش در کارگاه های صنعتی شما، باعث بروز مشکلاتی می شود و انجام فعالیت های شما را به تاخیر می اندازد. انواع دستگاه سیت تراش ایرانی و خارجی در مجموعه ی دلتا فرجی موجود است و شما می توانید با در نظر گرفتن تمامی جوانب، دستگاه سیت تراش مورد نیاز خود را از مجموعه ی ما خریداری کنید.

فروش دستگاه سیت تراش

فروش دستگاه سیت تراش اروپایی در کشور ایران، به ندرت انجام می شود. دلایل آن هم قیمت نسبتا بالایی است که دستگاه سیت تراش اروپایی نسبت به دستگاه سیت تراش ایرانی دارد. البته کارایی که دستگاه سیت تراش اروپایی دارد و سرعت عمل آن را نمی توان با دستگاه سیت تراش ایرانی مقایسه کرد. تمامی خدمات خرید و فروش دستگاه سیت تراش در مجموعه ی ما انجام می شود. اگر قصد فروش آکبند دستگاه سیت تراش خود را نیز داشتید می توانید با ما ارتباط بگیرید. 

قیمت دستگاه سیت تراش

قیمت دستگاه سیت تراش به عوامل متعددی بستگی دارد. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت دستگاه سیت تراش، سایز بندی لوازمات دستگاه سیت تراش مانند: سایز تیغه های الماس دستگاه سیت تراش می توان اشاره کرد. نیروی انسانی و دلالان نیز در قیمت گذاری دستگاه سیت تراش دخالت دارند.

در پایان

اگر به دنبال بهترین قیمت ها برای خریداری دستگاه سیت تراش هستید و اطلاعات ذکر شده درباره ی دستگاه سیت تراش برایتان کافی نبود، می توانید با ما تماس بگیرید. مجموعه ی دلتا فرجی با انجام تمامی فعالیت های مورد نیاز شما در زمینه ی خرید، فروش و حتی تعمیر دستگاه سیت تراش در خدمت شما عزیزان می باشد.


021-53413


 

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :