دستگاه سوپاپ تراش

1مجموع 1 محصول
دستگاه سوپاپ تراش دو طرفه هندی

دستگاه سوپاپ تراش دو طرفه هندی

با خرید دستگاه سوپاپ تراش دو طرفه هندی و با یک بار پرداخت قیمت آن ها، می توانید تراش کاری تمام موتور های مختلف را انجام دهید.
1مجموع 1 محصول

تراش تمام سوپاپ هایی که به (خودرو، قایق، کشتی و موتور) مربوط می شود، توسط دستگاه سوپاپ تراش صورت می گیرد. تعمیرات و سنگ زنی سوپاپ های مختلف توسط دستگاه سوپاپ تراش انجام می شود. ویژگی سنگ زنی در دستگاه سوپاپ تراش بسیار مهم است. تراشیدن سوپاپ ها به این معناست که: سطح رویی و زیرین سوپاپ ها توسط دستگاه سوپاپ تراش برداشته می شود. دستگاه سوپاپ تراش باعث می شود سوپاپ ها سطحی صاف و یک دست داشته باشند. اگر از سر سیلندر سوپاپ، بنزین عبور کند باید با دستگاه سوپاپ تراش عملیات سنگ زنی را بر روی آن ها انجام دهند. انواع سایز های دستگاه سوپاپ تراش به کولت های آن مربوط می شود. اگر کولت های سوپاپ کامل باشد؛ دستگاه سوپاپ تراش می تواند از سایز 3 تا 16 سوپاپ ها را بتراشد و یا سنگ بزند.

هر زمان که سوپاپ ها با مشکلات فنی رو به رو شدند با دستگاه سوپاپ تراش می توان آن ها را مانند روز اول تعمیر کرد. با سنگ زدن سوپاپ ها توسط دستگاه سوپاپ تراش، دیگر نگران کارکرد عالی آن ها نخواهید بود. در گذشته که دستگاه سوپاپ تراش وجود نداشت، صنعت گران برای تعمیر سوپاپ ها از دریل کاری، فرچه سیمی و یا سنباده (سمباده) زنی استفاده می کردند تا سوپاپ ها به حالت اولیه ی خود بازگردند و سطحی قابل مصرف داشته باشند. با پیشرفت علم و تولید دستگاه سوپاپ تراش، دغدغه ی درست کار کردن سوپاپ ها بر طرف شده است و صنعت گران می توانند به راحتی سوپاپ ها را با دستگاه سوپاپ تراش، تراش دهند. شرکت های زیادی در کشور های مختلف، وظیفه ی تولید دستگاه سوپاپ تراش را بر عهده گرفته اند تا بتوانند دستگاه سوپاپ تراشی با کیفیت را به مردمان جهان عرضه کنند.

کشور های آسیایی به دلیل تولیدات صنعتی زیاد، دستگاه های صنعتی زیادی مانند: دستگاه سوپاپ تراش را تولید می کنند. از بین کشور های تولید کننده ی دستگاه سوپاپ تراش می توان به کشور: (اروپا، روسیه و ترکیه) اشاره مستقیم کرد. برند های مختلفی نیز توسط کشور های تولید کننده ی دستگاه سوپاپ تراش، بر روی دستگاه های سوپاپ تراش گذاشته شده است. کشور اروپا در ساخت و تولید دستگاه سوپاپ تراش اروپایی بسیار موفق واقع شده است و تقریبا می توان گفت بیشتر دستگاه سوپاپ تراش های تولید شده، برای کشور اروپا می باشد. معروف ترین برند های دستگاه سوپاپ تراش اروپایی: (دستگاه سوپاپ تراش برکو، دستگاه سوپاپ تراش AMDT، دستگاه سوپاپ تراش مانسون، دستگاه سوپاپ تراش زانروسو و غیره) می باشد. برترین برند های دستگاه سوپاپ تراش در کشور ترکیه نیز: (دستگاه سوپاپ تراش رکس، دستگاه سوپاپ تراش تاش، دستگاه سوپاپ تراش هومان و غیره) می باشد.

اگر کار و فعالیت شما عزیزان با دستگاه سوپاپ تراش بسیار زیاد است و سرعت عمل بالایی را از دستگاه سوپاپ تراش خواستار هستید، بهتر است نمونه های دستگاه سوپاپ تراش اروپایی را خریداری و استفاده نمایید. تفاوت سرعتی که دستگاه سوپاپ تراش اروپایی با دیگر دستگاه های سوپاپ تراش دارد؛ باعث ایجاد رقابت تنگاتنگی در خرید و عرضه ی دستگاه سوپاپ تراش شده است. اکثر مشتریان دستگاه سوپاپ تراش در سراسر کشور های جهان، به خاطر سرعت بالایی که دستگاه سوپاپ تراش اروپایی دارد، مجذوب این دستگاه سوپاپ تراش شده اند. تاسیس کارگاه های بزرگ و کوچک مستلزم خریداری دستگاه سوپاپ تراش می باشد که شما عزیزان با توجه به نیازی که از دستگاه سوپاپ تراش دارید می توانید انواع مختلف دستگاه سوپاپ تراش را از مجموعه ی ما به آسانی خریداری نمایید.

انواع دستگاه سوپاپ تراش

یکی از مسائل مهمی که باعث ایجاد مدل های مختلفی از دستگاه سوپاپ تراش شده است، لوازمت داخلی و لوازمات همراه دستگاه سوپاپ تراش می باشد. هرچه تعداد وسایل کاربردی که دستگاه سوپاپ تراش برای تراشیدن سوپاپ های مختلف داشته باشد، ارزش آن دستگاه سوپاپ تراش را بالا تر می برد. کولت یکی از قطعاتی است که می تواند دستگاه سوپاپ تراش کشور های مختلف را از هم تفکیک کند. سایز کولت دستگاه سوپاپ تراش، در تراش دهی سوپاپ ها مؤثر است پس باید با توجه به سایز سوپاپ هایتان، سایز کولتی که هر دستگاه سوپاپ تراش دارد را انتخاب و خریداری کنید. کوچک ترین قطر در انواع دستگاه سوپاپ تراش 3 است و بزرگ ترین قطر در انوع دستگاه سوپاپ تراش 16 می باشد. کولت ها می توانند اندازه و قطر دستگاه سوپاپ تراشی که قرار است سنگ زده و یا تراش داده شود را اندازه گیری کند. ابزار آلات به کار گیری در انواع دستگاه سوپاپ تراش با یکدیگر متفاوت است. برای تراش سوپاپ های بزرگ از دستگاه سوپاپ تراشی که قطر های بزرگ سوپاپ (16) را ساپورت می کند؛ باید استفاده کرد و از دستگاه سوپاپ تراش های کوچک برای تراشیدن سوپاپ های کوچک (3) استفاده می کنند.

عملیات سنگ زنی و سوپاپ تراشی توسط دستگاه سوپاپ تراش، باید با ابزار آلات مخصوص همان دستگاه صورت بگیرد تا کار به نحو احسن صورت بگیرد و به اصطلاح سوپاپ زیر دستگاه نلغزد. سنگ تیز کن یکی دیگر از ابزار آلات و لوازمات مهم و ضروری در دستگاه سوپاپ تراش می باشد که باعث کند نشدن سنگ برای سنگ زنی می شود. دستگاه سوپاپ تراش نه تنها روی سوپاپ، بلکه لایه ی زیرین و انتهایی سوپاپ را هم تراش می دهد. سنگ تیز کن و کولت دو ابزار مهم و ضروری در تشکیل یک دستگاه سوپاپ تراش می باشند پس بهتر است از آن ها در طول استفاده از دستگاه سوپاپ تراش مراقبت کنید. برای مراقبت بیشتر از این دو لوازم در دستگاه سوپاپ تراش و تعیین انواع دستگاه سوپاپ تراش باید آن ها را تمیز نگهداری کنید و از سایز های مناسبی برای تراشیدن سوپاپ استفاده کنید زیرا اگر بزرگ یا کوچک باشد باعث کند شدن و تخریب این دو لوازم (سنگ تیز کن و کولت دستگاه سوپاپ تراش) می شود. طول انواع دستگاه سوپاپ تراش (70 در 70) می باشد. ولی میز متحرک که در زوایای مختلف قابل حرکت می باشد در انواع دستگاه سوپاپ تراش متفاوت است.

تعمیر دستگاه سوپاپ تراش کارکرده و اورهال

تشخیص دستگاه سوپاپ تراش راه حل های متفاوتی را دارد که اگر وقت انجام تست های متفاوت بر روی دستگاه سوپاپ تراش کارکرده را ندارید، می توانید از خدمات کارشناسان مجموعه ی دلتا فرجی استفاده کنید و قیمت گذاری و ارزشی که دستگاه سوپاپ تراش کارکرده دارد را توسط کارشناسان ما انجام دهید. یکی از راه حل های تشخیص دستگاه سوپاپ تراش خوب، این است که: سوپاپی را با استفاده از دستگاه سوپاپ تراش کارکرده، تراش دهید و چگونگی و کیفیت کار دستگاه سوپاپ تراش را در لحظه مشاهده کنید.

اگر دستگاه سوپاپ تراش کارکرده، عملکردی مناسب داشت اما در طول کار کردن با آن متوجه خرابی قطعه ای از دستگاه سوپاپ تراش شدید، می توانید توسط مجموعه ی ما، قطعات مختلف دستگاه سوپاپ تراش را تعمیر نمایید و یا اگر دستگاه سوپاپ تراش کارکرده را خریداری کرده اید و دریافتید که دستگاه سوپاپ تراش شما نیاز به تعمیرات اساسی و کلی دارد، می توانید با ما تماس بگیرید. مجموعه ی دلتا فرجی با به کارگیری بهترین قطعات اورهال دستگاه سوپاپ تراش را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

خرید دستگاه سوپاپ تراش

هنگام خرید دستگاه سوپاپ تراش دقت داشته باشید که بهترین نمونه های دستگاه سوپاپ تراش موجود در بازار را خریداری و استفاده کنید تا بتوانید کارایی طولانی مدت را از دستگاه سوپاپ تراش داشته باشید. بهتر است قبل از خرید دستگاه سوپاپ تراش اطلاعاتی راجع به انواع دستگاه سوپاپ تراش و چگونگی کارکرد آن به دست آورید. 

فروش دستگاه سوپاپ تراش

فروش دستگاه سوپاپ تراش کار آسانی نیست و برای این که مشتری واقعی و منصفی را برای فروش دستگاه سوپاپ تراش پیدا کنید باید زمان زیادی را صرف نمایید و علت فروش دستگاه سوپاپ تراش را با تمامی جزئیات به خریدار بیان کنید. اما با یک تماس با پشتیبان های مجموعه ی دلتا فرجی می توانید فروش آکبند دستگاه سوپاپ تراش و یا کارکرده خود را توسط ما انجام دهید.

قیمت دستگاه سوپاپ تراش

قیمت دستگاه سوپاپ تراش، مستقیما به قیمت لوازم و متریالی که در ساخت دستگاه سوپاپ تراش استفاده می شود ربط دارد. هر چه متریال به کار رفته در دستگاه سوپاپ تراش، برند تر و گران قیمت تر باشد، قیمت نهایی دستگاه سوپاپ تراش نیز افزایش پیدا می کند.

در پایان

نگران قیمت های گزافی که برای دستگاه سوپاپ تراش اعلام شده است نباشید؛ تیم دلتا فرجی با به حداقل رساندن سود خود از خرید و فروش دستگاه سوپاپ تراش، قیمت های مناسبی را برای عرضه و تقاضای دستگاه سوپاپ تراش در نظر گرفته است، کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید.


021-53413


 

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :