دستگاه دریل رادیال

1مجموع 1 محصول
دستگاه دریل رادیال چینی

دستگاه دریل رادیال چینی

متخصص ترین کارشناسان برای قیمت گذاری، خرید و فروش دستگاه دریل رادیال چینی در مجموعه ی دلتا فرجی فعالیت می کنند تا کمک حال صنعت گران عزیز باشند.
1مجموع 1 محصول

برای ایجاد سوراخ های متفاوت بر روی قطعات و تغییر شکل دادن آن ها، از دستگاه دریل رادیال استفاده می شود. دستگاه دریل رادیال از مدل های بسیار ابتدایی در بخش ماشین آلات تراشکاری می باشد، اما در عین حال، دستگاه دریل رادیال از ابزارات ضروری این بخش است. در ماشین های دستگاه دریل رادیال از گیربکس برای دقت بیشتر در سوراخ کاری های قطعات استفاده می شود. فعالیت گیر بکس دستگاه دریل رادیال، در جهات مختلف قطعات صورت می گیرد. در دستگاه دریل رادیال باید به سوراخ و میزان پیروی استاندارد دستگاه دریل رادیال و نوع مته دستگاه دریل رادیال توجه کرد. از لحاظ شکل ظاهری، دستگاه دریل رادیال دارای پایه های قوی می باشد. دستگاه دریل رادیال میز های بزرگ تری نسبت به دیگر دستگاه های صنعتی دارد. فعالیت بسیار شایانی که دستگاه دریل رادیال انجام می دهد؛ سوراخ کاری قطعات بزرگ فلزی می باشد. علاوه بر آن، دستگاه دریل رادیال توانایی سوراخ کردن قطعاتی با جنس های سر سخت را دارد. دستگاه دریل رادیال، یکی از ابزار های خانوادگی دریل ها می باشند و وظیفه ی دریل ها و تمامی اعضای خانواده ی آن ها سوراخ کاری قطعات می باشد. با استفاده از دستگاه دریل رادیال، می توانید جای به جای یک قطعه را سوراخ کاری کنید. زمانی که قصد سوراخ کاری قطعات را داشتید می توانید با دو حرکت: (1- جا به جا کردن قطعه، زیر دستگاه دریل رادیال 2- جا به جا کردن بازوی حرکتی دستگاه دریل رادیال) محدوده ی سوراخ کاری دستگاه دریل رادیال را تغییر دهید.

دستگاه دریل رادیال توانایی تراش قطعات: (آلومنیومی، چدنی، استیل و غیره) را به تنهایی دارد. برای قالب سازی قطعات خود می توانید از دستگاه دریل رادیال استفاده کنید. در زمان های گذشته که دستگاه دریل رادیال تولید نشده بود از دستگاه دریل ساده و پایه کوتاه استفاده کردند و قطعات خود را می تراشیدند. کشور هایی همچون: (ایران، روسیه و چین) تولید کننده و صادر کننده ی دستگاه دریل رادیال هستند. هر کدام از این دستگاه دریل رادیال های ساخته شده در کشور های مختلف، تفاوت هایی در عملکرد و ساختار خود دارند که این ساختار های متفاوت باعث شده تا دستگاه دریل رادیال، مخاطبان مخصوص به خود را جذب نماید. آلیاژ و متریال ساخت هر کشور در تولید دستگاه دریل رادیال متفاوت است پس کیفیت نهایی که هر دستگاه دریل رادیال دارد؛ با دیگری تفاوت دارد. کلگی های دستگاه دریل رادیال سایز های مختلفی دارد. سایز های متفاوت کلگی دستگاه دریل رادیال شامل: (800، 1000 و غیره) سانتی متر است. لوازمات موجود در هر دستگاه دریل رادیال مانند: (مته دستگاه دریل رادیال، قلاویز دستگاه دریل رادیال و غیره) متفاوت است. به دلیل این که این لوازمات دستگاه دریل رادیال در صنعت تراشکاری بسیار اهمیت دارد؛ شما عزیزان باید سعی داشته باشید بهترین نوع دستگاه دریل رادیال را به همراه لوازمات آن، تهیه فرمایید. شعاع حرکت بازو های دستگاه دریل رادیال در هر دستگاه متغیر است، برخی از دستگاه دریل رادیال ها شعاع بیشتری را حول محور خود سوراخ کاری می کنند. هر زمان که قصد خرید دستگاه دریل رادیال را داشتید به شعاع ساپورتی دستگاه دریل رادیال توجه کنید.

ایران یکی از هزاران کشور های صنعتی روز دنیا می باشد و وجود دستگاه دریل رادیال در هر کارگاه و یا کارخانه ی صنعتی اجباری است. بودن و حضور دستگاه دریل رادیال در کارگاه ها یا کارخانجات باعث به خود کفایی رسیدن صنعت گران ما می شود. ایران، یکی از بزرگ ترین کشور های سازنده ی قالب ها، در طیف های مختلف است. دستگاه دریل رادیال نیز از وسایلی است که در فعالیت های قالب سازی بسیار دخیل می باشد. شما می توانید با استفاده از دستگاه دریل رادیال، قالب های استاندارد و نیمه استاندارد را در سایز های گوناگون سوراخ کاری کنید. رادیال بازوی دستگاه دریل رادیال و مته ی دستگاه دریل رادیال، از جمله وسایلی هستند که به هنگام فعالیت با دستگاه دریل رادیال به آن ها نیاز پیدا می کنید. هنگام فعالیت های سوراخ کاری مته ی دستگاه دریل رادیال و رادیال بازوی دستگاه دریل رادیال باید با یک دیگر هم خوانی داشته باشند. برای مثال از: رادیال بازوی دستگاه دریل رادیال 80 با مته ی دستگاه دریل رادیال 40 برای سوراخ کاری قطعات کوچک فلزی استفاده می شود. ابعاد در نظر گرفته شده در ساخت دستگاه دریل رادیال ساخته شده توسط هر کشور با کشور دیگری فرق می کند. ابعاد کوچک دستگاه دریل رادیال باعث می شود تا از دستگاه دریل رادیال بتوانید در کارگاه های کم فضا نیز استفاده کنید.

انواع دستگاه دریل رادیال

ایران یکی از هزاران کشور های صنعتی روز دنیا می باشد و وجود دستگاه دریل رادیال در هر کارگاه و یا کارخانه ی صنعتی اجباری است. بودن و حضور دستگاه دریل رادیال در کارگاه ها یا کارخانجات باعث به خود کفایی رسیدن صنعت گران ما می شود. ایران، یکی از بزرگ ترین کشور های سازنده ی قالب ها، در طیف های مختلف است. دستگاه دریل رادیال نیز از وسایلی است که در فعالیت های قالب سازی بسیار دخیل می باشد. شما می توانید با استفاده از دستگاه دریل رادیال، قالب های استاندارد و نیمه استاندارد را در سایز های گوناگون سوراخ کاری کنید. رادیال بازوی دستگاه دریل رادیال و مته ی دستگاه دریل رادیال، از جمله وسایلی هستند که به هنگام فعالیت با دستگاه دریل رادیال به آن ها نیاز پیدا می کنید. هنگام فعالیت های سوراخ کاری مته ی دستگاه دریل رادیال و رادیال بازوی دستگاه دریل رادیال باید با یک دیگر هم خوانی داشته باشند. برای مثال از: رادیال بازوی دستگاه دریل رادیال 80 با مته ی دستگاه دریل رادیال 40 برای سوراخ کاری قطعات کوچک فلزی استفاده می شود.

تعمیر دستگاه دریل رادیال کارکرده و اورهال

 

 هرگاه که دستگاه دریل رادیال شما قابلیت سوراخ کاری مانند روز اول را نداشت؛ دستگاه دریل رادیال شما نیاز به تعمیر دارد و برای کارایی بهتر باید تعمیرات دستگاه دریل رادیال را به افراد متخصص این زمینه سپرد. اگر قطعه ی ارسال شده توسط شما، با مشکلات دیگری نیز مواجه باشد، تعمیر کنندگان ماهر وسایل صنعتی باید عملیات اورهال سازی دستگاه دریل رادیال را انجام دهند. مجموعه ی ما تمامی خدمات شامل تعمیر دستگاه دریل رادیال کارکرده و یا اورهال دستگاه دریل رادیال را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

خرید دستگاه دریل رادیال

خرید دستگاه دریل رادیال مستلزم رعایت کردن نکاتی است که توجه به این نکات باعث انجام خریدی بهتر از دستگاه دریل رادیال می شود. 1- همگامی قطعات و لوازمات دستگاه دریل رادیال باید به درستی انجام شده باشد. 2- دستگاه دریل رادیال باید به گونه ای تعبیه شده باشد که اپراتور ها بتوانند به راحتی با آن ها فعالیت خود را انجام دهند.

فروش دستگاه دریل رادیال

شرایط فروش دستگاه دریل رادیال در هر مجموعه متفاوت است اما شما می توانید هم فروش دستگاه دریل رادیال کارکرده خود را در مجموعه ی ما انجام دهید، هم خرید آکبند دستگاه دریل رادیال را از طریق شماره های مندرج در سایت، ثبت نمایید.

قیمت دستگاه دریل رادیال

قیمت دستگاه دریل رادیال در مجموعه های مختلف، بر اساس سود فروش دستگاه دریل رادیال و قیمت اولیه ی دستگاه دریل رادیال خریداری شده اعلام می شود. 

در پایان

برای استعلام مناسب ترین قیمت دستگاه دریل رادیال و خریداری انواع دستگاه دریل رادیال می توانید با شماره های موجود تماس بگیرید و خرید و فروشی بدون پشیمانی را با مجموعه ی دلتا فرجی تجربه کنید. 


021-53413


 

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :