دستگاه ثابت تراش

1مجموع 4 محصول
دستگاه ثابت تراش AMC

دستگاه ثابت تراش AMC

خرید و فروش دستگاه ثابت تراش AMC با یک تماس، تنها از طریق مجموعه ی دلتا فرجی امکان پذیر است؛ با ما همراه شوید.
دستگاه ثابت تراش BJM

دستگاه ثابت تراش BJM

مجموعه ی دلتا فرجی ارائه دهنده ی بهترین کیفیت دستگاه ثابت تراش BJM با مناسب ترین قیمت ها در چندین سال اخیر می باشد.
دستگاه ثابت تراش Berco

دستگاه ثابت تراش Berco

منصف ترین مجموعه ی خرید و فروش دستگاه ثابت تراش Berco از نظر مشتریان در چند سال اخیر، مجموعه ی دلتا فرجی می باشد.
دستگاه ثابت تراش خیری

دستگاه ثابت تراش خیری

چگونگی خرید و استعلام به روز ترین قیمت دستگاه ثابت تراش خیری و دیگر وسایل صنعتی را به صورت لحظه ای، از ما بخواهید.
1مجموع 4 محصول

برای داخل تراشی انواع سوراخ های افقی از جنس فلزی و چدنی از دستگاه ثابت تراش استفاده می شود. دستگاه ثابت تراش به دو دسته: ثابت تراش متحرک یا دستی و ثابت تراش غیر متحرک یا ثابت تقسیم می شوند. دستگاه ثابت تراش در اندازه های مختلف تولید می شود همچنین کشور های متعددی در ساخت این دستگاه فعال هستند. بیشتری تراش کارانی که فعالیت های صنعت گری انجام می دهند از دستگاه ثابت تراش استفاده می کنند. دستگاه ثابت تراش در صنایع مختلف به کار گرفته می شود و کارایی زیادی را از دستگاه ثابت تراش می توان توقع داشت.

دستگاه ثابت تراش هایی که در کشور اروپا تولید می شوند و معروفیت بسیار زیادی در کشور ایران دارند شامل: (AMC/ برکو/ زان/ روسو) می باشد و سایز و اندازه ی تراش هایی که هر کدام از این دستگاه های ثابت تراش انجام می دهند با یک دیگر متفاوت است. غیر از دستگاه ثابت تراش اروپایی، دستگاه ثابت تراش چینی جایگاه دوم را برای تراشکاران ما دارد. تفاوت کیفیت و سرعت عملکرد در دستگاه ثابت تراش باعث ایجاد رقابت بین کشور های اروپایی و آسیایی شده است. یکی از مهم ترین دلایل علاقه ی تراشکاران به ثابت تراش اروپایی داخل تراشی ماشین آلات سنگین می باشد که نسبت به تولید کنندگان سایر نقاط عملکرد بهتری دارد.

یکی دیگر از سازندگان دستگاه ثابت تراش با افتخار کشور عزیزمان ایران است.
دستگاه ثابت تراش ساخت ایران کیفیت و سرعت عمل بهتری نسبت به دستگاه ثابت تراش چینی دارد. دستگاه ثابت تراش تولید ایران از دستگاه ثابت تراش اروپایی الگو برداری شده است به همین دلیل یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه ثابت تراش آسیا، ایران می باشد. ابزار و قطعات مورد استفاده در ساخت دستگاه ثابت تراش ایرانی مانند: (یاتاق، ساعت و غیره) از با کیفیت ترین های بازار بوده است و همه ی این موارد دست به دست هم داده تا یک دستگاه ثابت تراش ایرانی با کیفیت تقدیم صنعت گران عزیز شود.

کارکرد مشابه ای که دستگاه ثابت تراش ایرانی به دستگاه ثابت تراش اروپایی دارد، باعث شده تا صنعت گران محترم بتوانند به راحتی از دستگاه ثابت تراش ایرانی استفاده کنند و به راحتی داخل تراشی قطعات را انجام دهند. دستگاه ثابت تراش اروپایی اکثرا در کشور های (دانمارک، ایتالیا، ترکیه) تولید می شود اما دستگاه ثابت تراش آسیایی در کشور های (ایران، چین) تولید می شود.

تراشکاران ایرانی بین دستگاه ثابت تراش چینی و دستگاه ثابت تراش ایرانی، ایرانی را انتخاب می کنند تا اگر به هنگام انجام فعالیت های تراشکاری به مشکلی برخورد کردند به راحتی بتوانند دستگاه ثابت تراش خود را تعمیر کنند. سایز های تولید شده ی دستگاه ثابت تراش ایرانی شامل: (0/75، 1، 1/5، 2، 3) می باشد.

انواع دستگاه ثابت تراش

دستگاه های ثابت تراش متفاوتی برای مصارف، کشور های مختلفی مثل اروپا و آسیا تولید شده است که هر کدام از این دستگاه ثابت تراش با توجه به کاربردی که مردمان این کشور ها نیاز دارند، تولید شده است. سرعت عمل و کیفیت دستگاه ثابت تراش ساخته شده در هر کشور با یکدیگر متفاوت است. دستگاه ثابت تراش در دو نوع مختلف تولید می شود: 1- دستگاه ثابت تراش متحرک 2- دستگاه ثابت تراش ثابت.

دستگاه ثابت تراش متحرک، همان گونه که از نامش پیداست قابلیت جا به جایی دارد؛ یعنی شما می توانید برای تراش کاری قطعات سنگین مثل قطعات کامیون های بزرگ، دستگاه ثابت تراش متحرک را بر روی این قطعات قرار دهید تا فعالیت داخل تراشی خود را به راحتی انجام دهند. دستگاه ثابت تراش غیر متحرک یا ثابت، زمان تراشکاری قطعات سبک که توانایی جا به جا شدن را دارند و می توان آن ها را به داخل دستگاه منتقل کرد، به کار می رود.

تعمیر دستگاه ثابت تراش کارکرده و اورهال ( یا باسازی)

برای تشخیص دستگاه ثابت تراش سالم باید به پارامتر هایی که در ادامه بیان می شود توجه بسیار زیادی کنید: در ابتدا باید به دینام دستگاه ثابت تراش و سالم بودن آن توجه بسیار زیادی کنید. وجود دینام در دستگاه ثابت تراش بسیار مهم است و خراب بودن این قطعه در دستگاه ثابت تراش کارکرده، باعث بروز مشکلاتی می شود پس قبل از خرید دستگاه ثابت تراش کارکرده به دینام آن، دقت زیادی کنید.

دستگاه ثابت تراش کارکرده باید با تمامی لوازمات مربوط به دستگاه ثابت تراش فروخته شود و نبود این قطعات باعث کار نکردن درست دستگاه ثابت تراش می شود. ابزار آلات همراه دستگاه ثابت تراش باید کامل باشند تا بتوانید تمامی قطعات دستگاه ثابت تراش را به خوبی بر روی یکدیگر نصب کنید و بتوانید به راحتی از دستگاه ثابت تراش استفاده کنید.

تعمیر دستگاه ثابت تراش کارکرده، تخصص هر فردی نیست و حتما باید تعمیرات لازم بر روی دستگاه ثابت تراش توسط افراد متخصص صنعت تراشکاری صورت بگیرد تا اورهالدستگاه ثابت تراش به بهترین کیفیت، تقدیم متقاضیان گردد. شما می توانید از طریق متصل شدن به کارشناسان مجموعه ی دلتا فرجی خدمات اورهال دستگاه ثابت تراش و تعمیر دستگاه ثابت تراش را دریافت نمایید.

خرید دستگاه ثابت تراش

برای راه اندازی یک کارگاه صنعتی حرفه ای، خرید دستگاه ثابت تراش ضروری و مهم است. به دلیل کیفیت و سرعت بالای دستگاه ثابت تراش اروپایی، قیمت آن هم از دستگاه ثابت تراش ایرانی بالا تر می باشد. خرید دستگاه ثابت تراش به عواملی مانند: سال تولید آن بستگی دارد، به طوری که هر چه سال ساخت دستگاه ثابت تراش نزدیک تر باشد یقینا ویژگی های پیشرفته ای که در دستگاه ثابت تراش در نظر گرفته شده است نسبت به نمونه های تولید شده ی سال های قبل، بیشتر است.

خرید دستگاه ثابت تراش باید با بهترین متریال و کیفیت صورت بگیرد. شما عزیزان با خرید دستگاه ثابت تراش ایرانی می توانید خود را نسبت به مشکلات فنی بیمه کنید و با خیالی راحت از دستگاه ثابت تراش خریداری شده، استفاده کنید. اگر خریدار دستگاه ثابت تراش آکبند با بهترین قیمت هستید به ما مراجعه کنید.

فروش دستگاه ثابت تراش

فروش دستگاه ثابت تراش ایرانی راحت تر و سریع تر از دستگاه ثابت تراش اروپایی و چینی انجام می شود زیرا این دستگاه ثابت تراش دارای لوازم و ابزار آلات ایرانی است و مشکلات فنی برای فعالیت تراش کاری شما صورت نمی گیرد. فروش دستگاه ثابت تراش اروپایی به دلیل تغییرات سریعی که هر ساله در ساخت دستگاه ثابت تراش صورت می گیرد، سخت تر صورت می گیرد. علاوه بر آن، فروش دستگاه ثابت تراش چینی نیز به دلیل نبود لوازم و ابزار آلات، سرعت کمتری نسبت به فروش دستگاه ثابت تراش ایرانی دارد.

برای فروش آکبند دستگاه ثابت تراش و یا فروش دستگاه ثابت تراش کارکرده خود می توانید با ما ارتباط بگیرید و با قیمتی مناسب دستگاه ثابت تراش را به آسان ترین روش ممکن، به فروش برسانید.

قیمت دستگاه ثابت تراش

دستگاه ثابت تراش بر اساس ثابت یا محرک بودن آن ها قیمت گذاری می شود؛ همانطور که می دانید دستگاه ثابت تراش متحرک توانایی انجام تراش کاری های بزرگتری را دارد و در نتیجه قیمت نهایی در نظر گرفته شده برای دستگاه ثابت تراش متحرک نسبت به دستگاه ثابت تراش ثابت بیشتر است.

با انتخاب مجموعه ای منصف برای خرید دستگاه ثابت تراش می توانید در پرداخت قیمت های دستگاه ثابت تراش صرفه جویی کنید و خرید بهتری را تجربه کنید.

در پایان

تیم دلتا فرجی با داشتن متخصصین مجرب سعی بر این دارد تا شما عزیزان را در زمینه های مرتبط با دستگاه تراش اعم از: اورهال کردن دستگاه ثابت تراش، خرید دستگاه ثابت تراش، فروش دستگاه ثابت تراش، قیمت گذاری دستگاه ثابت تراش و دیگر وسایل صنعتی یاری رساند. برای استعلام قیمت و چگونگی دریافت خدمات دستگاه ثابت تراش با ما تماس بگیرید.


021-53413


 

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :